Ugens træning: Klar til ferie

Ah, efter afleveringen er der igen blevet tid til at træne – skønt! Nu er jeg dog (ifølge Liberos graviditetskalender) på vej ind i ‘kæmpemavens fase’ og det sætter nogle naturlige begrænsninger i forhold til træning.Øvelser jeg er holdt op med at lave: Lige mavebøjninger, reaktionsøvelser, sure opstød, høje knæløft.

Øvelser, der stadig er gode: Side-planke, armstrækkere, rygøvelser, yoga-øvelser, cross-trainer, squat på balancebræt (og selvfølgelig en hel masse andre, men disse indgår næsten altid i min træning).

Aaanyways – nu er der dømt skiferie! Jeg tror ikke at der er internet deroppe så bloggen bliver stille den næste uges tid – so long 😀

4 Comments on Ugens træning: Klar til ferie

  1. Monsterscircus
    februar 3, 2013 at 10:40 am (6 år ago)

    Håber det blir en fanatastik ferie og pas godt på din smukke mave 🙂

    Svar
    • Charlie
      februar 10, 2013 at 1:41 pm (6 år ago)

      Det var super skønt selvom jeg naturligvis var nødt til at køre lidt forsigtigt 🙂

      Svar
    • Charlie
      februar 10, 2013 at 1:41 pm (6 år ago)

      Tak! Og yes, jeg passede på – men fik masser af skiløb ud af det alligevel 😀

      Svar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.